Oblíbené seriály (9)
Dva a půl chlapa (2003)
Skvělý seriál, sice mi dlouho trvalo, než jsem tomu přišel na chuť, ale teď se těším na každý nový díl. Podle mého názoru je to nejlepší komediální seriál současnosti.
Útěk z vězení (2005)
Pro mě asi nejlepší seriál všech dob, rozhodně o pár úrovní lepší než seriál Ztraceni, který mi přišel hodně zamotaný, narozdíl od tohoto. Skvělý příběh, hodně zvratů a napínavých okamžiků, které stojí za to vidět. Při žádném z dílů jsem se nenudil, naopak jsem je doslova hltal. S názorem, že kvalita seriálu jde postupně se sériemi dolů, vůbec nesouhlasím, všechny série mi přišly na hodně vysoké úrovni. Už se nemůžu dočkat 4. řady. :)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Profesionálové (1977)
Skvělý seriál, kterému dnešní kriminálky nesahají ani po kotníky, snad s vyjímkou Kriminálky Las Vegas.
Simpsonovi (1989)
Kriminálka Las Vegas (2000)
Dr. House (2004)
Tenhle seriál jsem dlouho přehlížel a to byla chyba. House je prostě třída. :)