Oblíbené filmy (10)
Stůj při mně (1986)
"Malej" film, z kterýho jsem měl velkej zážitek. Přechod mostu je nejnapínavější filmová scéna, kterou jsem kdy viděl (hlavně její první polovina) - člověk ví, jak to dopadne, ale stejně jsem měl srdce až v krku...I cesta může být cíl...Skvělá dobová hudba.
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Tohle je prostě tak krásnej film, že se to nedá ani popsat. Ti tři v hlavních rolích doslova koncertují - Caprio jako retard je neuvěřitelnej, Lewisová je nadpozemsky krásná a o Deppovi netřeba psát. Snad v žádném jiném filmu mě nepotkalo tolik slz a smíchu najednou, jako tady.
Šťastné a Veselé (2005)
Od úvodních recitací básniček až po závěrečné titulky pro mne vynikající válečný a přitom velmi lidský příběh s podle mého velmi dobře propracovanými postavami všech tří důstojníků a skotského feldkuráta. Naopak ústřední dvojice mi přišla poněkud kožená. Už se těším, jak si to o Vánocích zase pustím.
Vysněná Amerika (1997)
Anděl Páně (2005)
Padni, Troško, na kolena a uč se dělat pohádky!!! Dialogy přiblblého anděla s nepřetržitě hláškujícím čertem dávají jednu perlu za druhou.
Návrat do Cold Mountain (2003)
Anglický pacient (1996)
Pravidla moštárny (1999)
Severní polární záře (2005)
Tenhle film mi vyloženě sedl. Komorní, zdánlivě obyčejný příběh, který si na nic nehraje. Navíc skvělý - jako vždy - Sutherland a nádherná - jako vždy - Juliette Lewis, kterou miluju od dob Gilberta Grapea. Vydržel jsem do 01:10 a oči se mi ani nepřivřely!