Recenze (24)
Bubliňák (2001)
Musim Bubliňákovi přidat nějaký procenta když vidim ty odpady :)). I když se to tváří jako velkej shit musel jsem to dokoukat abych viděl jak Bubliňák dopadne. Písnička od Blink 182 se perfektně hodí k běhu v bublině a houpání bubliních rukou a maník na autobusovej zastávce je taky skvělej - už jen proto přemrštěný 4. Ted sem si vzpoměl na zrůdy a doktora bublinu LOL ... je tam toho víc, ale uznávam že po minutovým mrknutí a přepnutí jinam bych taky dal odpad.
Jedna ruka netleská (2003)
Některé výborné scénky nemůžou nechat zapomenout na křečovité pokusy o kultovní hlášky. Hlavně Ondřej - Taclík mi byl stále protivnější. Se Samotáři radši neporovnávam.
ELFilm (2001) (studentský film)
Viděno jako předfilm - mam rád předfilmy (nejlíp neoznačené) pokud nejsou uplně stupidní - tenhle by byl lepší než většina jeho následovníků. Nevim jestli by podobný styl fungoval i jako celovečerní film ale takhle za 5*. Hlavní film je Stvořeni pro lásku takže pro mě zvlášť dvě pětihvězdičky, dohromady 9*.
Nebe (2002)
Až tenhle film mi donutil ohodnotit 200 jinejch. Ted můžu napsat že je perfektní. Nepamatuju si kdy naposled jsem byl z filmu takhle nadšen.