Recenze (24)
Můj učitel Ibrahim (2003)
První půlka je mnohem lepší než druhá - cestovatelská, což je opravdu škoda. Potěší určitě rock&rollovej hudebni doprovod. btw.:jestli se Ibrahimovi na konci stalo to co se mu stalo úmyslně, je to možná ještě o hvězdičku míň
Fahrenheit 9/11 (2004)
Po BfC moc slabý. Pokud by bylo vše bráno jen jako film, manipulace by ani nevadila a mohlo by ji byt vic. Vic zabavy za cenu ztráty veškeré objektivity (vzdyt snad kazdy vi o co tu jde a ze s dokumentem to moc spolecneho nema) JOO. Smích a vážná tvář NEE.
Sex a Lucía (2001)
bacha, na DVD jsem se setkal s okleštěnou verzí kde toho sexu tolik neni, Lucie je asi stejne, ale přesto to je zbytecny ochuzení :))
Gauneři (1992)
tohle uz nepřekoná .... rád se ale opravim
Diplomová práce (1996)
I za pár let když uvidíte že jde v TV Diplomová práce budete vědět o co šlo, možná víc než ve vlastni diplomce na VŠ a to se v záplavě okamžitě zapomenutých filmů cení.
Célina a Julie si vyjely na lodi (1974)
Zajimavý že si nikdo z těch co hodnotili vysoko netroufá na slovní zhodnocení :) já u toho párkrát skoro usnul tak víc než 2 dát opravdu nemůžu.
Projekt Laramie (2002)
Hodně, hodně slzopudný a hrající na city. Na televizní film ale ucházející a s překvapivě dobrými herci což už ale u HBO filmů není tak neobvyklé.
Donnie Darko (2001)
Moc zvláštní a fajn. Sice nechápu pár věcí, ale ani to moc nevadi a atmosfera staci k me skoro plne spokojenosti :)). Na rakeťáka z Říjnového nebe a Bubliňáka (to poznáte odkud) se těšim v dalších filmech.
Carnivale (2003) (seriál)
Po dvou dílech zatim hodně slibné. Oproti Twin Peaks bez humoru, ale s podobně zvláštní i když temnější atmosférou.
Truman Show (1998)
Začátek mi vzhledem k hodnocením filmu přišel slabší než na co jsem se naladil. O to větší radost z rozjezdu kdy se ukáže i pozadí celé show a začnou se vám v hlavě rojit otázky na který nejsou až tak příjemný odpovědi. Ed Harris je jako "otec" Trumana přesnej. Kdy nás tohle čeká?