Poslední recenze (20)
Do Říma s láskou (2012)
Tenhle Woody na mě vůbec nezafungoval. Hvězdička za snahu.
Black Mass: Špinavá hra (2015)
Odvážně točený snímek o zatraceně krutém a vychytralém bastardovi, který byl ztvárněn přehnaně nenormálně, avšak poutavě a natolik sadisticky, až to na mě působilo ve skutečnosti mile. A teď nevím, co si o sobě mám myslet. Menší deficit akčnosti, který gangsterské filmy obvykle popohání, mi nahradil neuvěřitelný hereckoscénaristický tennis v podání úžasné trojice Depp, Edgerton, Cumberbatch, kteří byli... prostě jeden lepší než druhý, kluci se mezi sebou snad předháněli, kdo bude lepší, až jejich herecké výkony eskalovali na úplnou špici dnešního Hollywoodu. Vlastně celý casting byl absolutně perfektní. Scenérie, posloupnost, vynechání nepotřebných scén a režisérův jemný cit malinko polechtalo né úplně 100% přesvědčivé vyprávění, ale přesto musím konstatovat, že Scott Cooper na to má prostě voči. A koule dělat si to po svém. "Take your shot but make it´s your fuckin´ best, ´cause I get up I´ll eat you." JB by JD.
Želvy Ninja (2014)
Jako dítě jsem kreslené TMNT zbožňoval a přestože jsem se původně této nové verze bál, musím říct (napsat...), že jsem nakonec spokojen a potěšen. Zábavné, osvěžující, technicky uspokojivé a byť jednoduché, tak jednoduše milé a odpočinkové.