Recenze (187)
Hoffman (1970)
Komédia... ja by som to ohodnotil ako ťažkú psychologickú drámu. Jediná komédia boli naozaj občasné "vtipné pohyby a gestá" Petera Sellersa.
Sledování (1998)
Dokonalo premyslený dej.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
So švédskym origonálom sa to vôbec nedá porovnávať... čo sa týka filmu samotného: nejasný dej a dost divná zápletka....
Kundun (1997)
Pokojný a pritom veľmi zaujímavý film. Veľmi pokojný a upokojujúci.
Lady L (1965)
Prvá cca tretina bola pekná ľahká francúzska komédia...zvyšné dve tretiny filmu to bolo pozerateľné.
Shadow of the Thin Man (1941)
Klasický lacný film od MGM - k tomu sa nedá povedať nič iné len: takto vznikal americký filmový guláš, keď sa pokúšali spojiť krimi s komédiou a romantikou...
More (1998)
Smutný príbeh so šťastným koncom a smutným zakončením... Úžasná hudba...
Chi bi xia: Jue zhan tian xia (2009)
Poďme urobiť film, kde bude veľa ohňa a výbuchov, veľa krvi a boja, nejaký ten futbal na profesionálnej úrovni a viete čo, nech sa to odohráva v starej Číne....
Houdini (1953)
Spočiatku klasický "dobový" americký romantický film a postupne zmenil na príjemný viac-menej životopisný kúsok. Len s tou Houdiniho smrťou to trošku zbabrali...
Life with Buster Keaton (1951) (seriál)
len také malé upozornenie Buster Keaton má v tomto filme 56 rokov - myslím, že už len to je dôvod na pozretie si tohto filmu (ako písal Iggy, je to na Archive.org)