Recenze (187)
Bio Ráj (1988)
Neviem prečo som si myslel, že to je životopis Vittoria de Sica (ešte aj hlavná postava sa na neho podobala....). Každopádne príjemný film, ktorý ma úplne vtiahol svojou úžasnou atmosférou.
Plán 9 (1959)
dosť hrozný film...ale na druhej strane úžasne milý až komický
Někdo to rád horké (1959)
Vďaka Jackovi Lemmonovi sa z priemerného filmu stala dobrá komédia
Transformers: Pomsta poražených (2009)
videl som len prvu polovicu tohto uzasneho filmu...viem, ze by som nemal hodnotit film, ak som ho nedopozeral cely, ale ... proste ... viac som uz z neho pozerat nezvladol...
Michael Jackson: You Rock My World (2001) (hudební videoklip)
nebudem hodnotiť hudobný klip - poviem len toľko, že Marlon Brando sa tam mihol len na pár sekúnd a povedal "hmm" (takým tým svojím chrapľavým hlasom) http://www.youtube.com/watch?v=g4tpuu-Up90
Možná, miláčku (2000)
Rowan Atkinson...proste....
Rvačka (1917)
video, ktoré sem posielam, odporúčam pozrieť po "Rough House": http://www.youtube.com/watch?v=pPYMrDYWkXc
Chaplin v opojení jara (1914)
ešteže to malo len tých 7 minút...
Frigo staví dům (1920)
úplne úžasné - k tomu nie je viac čo dodať
České nebe: Cimrmanův dramatický kšaft (2010) (divadelní záznam)
Je mi to veľmi lúto, ale na poslednú Cimrmanovu hru musím dať len 3 hviezdičky - chýbala mi tam tá smoljakovsko-svěrákovská iskra.