Oblíbené filmy (10)
Ed Wood (1994)
Mstitel (1989)
RoboCop (1987)
Geniální a nadčasový snímek. Film ukazuje brutální násílí, hodně krve a černého humoru. Futuristický design "obleku" Robocopa dokonale dokresluje Peter Weller, který bude vždycky tím jediným Alexem Murphym. Poledourisův OST, ještě dokonale umocňuje temnou atmosféru.
Smrtelné zlo 2 (1987)
Ještě ujetější nežli první díl, navíc přibila hromada černýho humoru a peckovních hlášek. Bruce Campbell, je Pan Herec,což tady jasně dokazuje. Co víc dodat, prostě kultovní skvost, který má u mě právoplátné místo v Topce.
Batman navždy (1995)
Pro mě osobně zatím vůbec nejlíp natočený a obsazený Batman. (i po zhlédnutí Nolan trilogy) Val Kilmer mi tam naprosto pasoval, jak v roli Bruce, tak i v masce Batmana. Geniálně obsazení záporáci, duo Tommy Lee Jones a Jim Carrey, si své role vyloženě užívali a perlí jednu hlášku za druhou. Skvěle hláškuje dokonce i Nicole Kidman, které to tady snad sekne ze všech rolí nejvíc. Prostě akce, skvělé triky, hlášky = báječná zábava. A proto se k tomuhle filmu rád i po letech vracím.
Svatý (1997)
Tenhle film jsem viděl snad už 57x a furt mě baví. Kilmerova jedna z nejlepších rolí. Na Elisabeth radost pohledět. Film je zábavný, rychle utíká, sem tam nějaký vtípek a slušný hudební podkres. Suma sumárum béčko jak má bejt 5.
Kung Fury (2015)
Absolutní krutopřísnej meganářez akce a zábavy. Luxusní pocta akčním béčkům 80. let.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Další dokonalá akční pecka. T2 mám o maličkej fous radši než výbornou a dokonalou T1. Sce nám Arný trošičku vyměkl, ale zase přibilo více hlášek. Linda, naopak pekelně přitvrdila a předvedla šílenou bojovnici a jedinou opravdovou a matku Johna Connora. Bertík Patriků a jeho T-1000, už je jen třešnička na dortu. "Hasta la vista, baby"...