Oblíbené filmy (10)
Amadeus (1984)
Vetřelec (1979)
Tento film už prověřil čas a stal se klasikou, pokud ne kultovním filmem. Sci-fi je pro mě zásadním žánrem a nevím, jak by vypadalo, kdyby nepřišel vtřelec. První díl mám nejradši, abych se bála nepotřebuju zase tolik krve.
Ecce homo Homolka (1969)
„Homoláče“ můžu vidět pořád dokola a nikdy mě nepřestanou bavit. Postavy jsou natolik autentické, že to člověku může být až nepříjemné (pokud se tam poznáte). Josef Šabánek je naprosto dokonalý socialistický fotřík. Ale o socializmus tady neběží, přesto že ho film zakonzervoval téměř dokonale( sledujte ty modely, co mají na sobě-tepláky s gumičkou vedou) humor je tady postavený na vzájemných vazbách v „klasické české rodince“ a to si myslím, že je něco co přežije naprosto všechny politické změny. Film jsem doporučila Australanovi, ale vůbec neporozuměl…. je natolik český že kdo nezažil nepochopí. 5*
Dokonalý trik (2006)
Match Point - Hra osudu (2005)
Film, který mám v top desítce. Několik posledních Woodyho filmů jsem zhltla, ale tenhle asi nejvíc. Drama, které mě nenechalo v klidu, pokud je tam něco předvídatelného, tak na to nemyslíte, protože se plně soustředíte na každý okamžik. Výborná volba ústřední dvojice. 100%
Až na krev (2007)
Tahle země není pro starý (2007)
Osvícení (1980)
Sekretářka (2002)
Sekretářka určitě není film pro každého. Osobně na současných romantických komediích s Cameron Diaz nebo s Jenifer Lopez nevidím nic romantického (při sledování celou dobu cítím silně trapné pocity) Tohle sice není romantika alá sobotní odpoledne na Nově, ale mě potěšila a mám jí v top desítce.