Recenze (247)
Mary a Max (2009)
Jeden z nejlepších animáků poslední doby..
Fish Tank (2009)
Vynikající věc s naprosto cool představitelkou Mii...po druhém shlédnutí za plný počet.
Ben X (2007)
Naprosto geniální a skutečný! Tak přesvědčivě to dokážaou natočit proste jen v Evropě..
Smrt přichází v bílém (2003)
Obal může působyt dojmem typického duchařského hororu, ale nenechte se zmást...jedná se o tuctovou hororovou zábavu!!
Vzhůru do oblak (2009)
Možná je to hodnocení trochu nadnesené, ale já se opravdu bavil!! Parádní humor, postavy, příběh a hlavně výborný český dabing včele s geniálním Pavlem Liškou...
Paranormal Activity (2007)
Heh?...Jeden z nejděsivějších hororů všech dob jo? jo jasně...Na tenhle film jsem se připravoval minimálně měsíc do předu a těšil se na opravdovou hrůzu, která mě jen tak nepotká. Jsem opravdu rád, že nevyšel plán jít na tohle do kina, protože dát nějakých 130Kč za film, který vás láká na něco co nakonec nedostanete, je opravdu směšné. Je to jeden z těch filmů kdy čekáte na ten velký vrchol, který nakonec nepřijde...Raději se koukněte na trailer kde jsou vlastně téměř všechny nejlepší scény a na film ani nemusíte koukat. Tohle je opravdu sklamání..škoda, ústřední dvojce byla moc fajn.
1991: The Year Punk Broke (1992)
Vynikající klasický dokument..snad se jednou dočkáme vydání na DVD.
Lid versus Larry Flynt (1996)
Skvělý film, hlavně díky úžasnému výkonu Courtney Love!
Hallam Foe (2007)
Příjemné překvapení...stojí za to vidět!
Avatar (2009)
Jsem opravdu rád, že jsem mohl tuhle revoluční podívanou shlédnout ve 3-D v kině. Protože to byl obrovský zážitek! Trochu zamrzí ten dabing, v originále by byl přecejen zážitek větší. Svět Jamese Camerona je naprosto úchvatný, originální a beroucí dech! Propracovaný do nejmenších detailů! Jeden z nejlepších filmů roku...