Oblíbené filmy (10)
Akta X - Film (1998)
Srdeční záležitost. Tohle se prostě povedlo...krásný doplněk k seriálu a rozhodně povedenější než film č. 2.
Zelená míle (1999)
Šestý smysl (1999)
Uprchlík (1993)
Skvělý Harrison Ford a skvělý Tommy Lee Jones. Občas mám pocit, že dnes už takové filmy natočit prostě nejdou!
Město andělů (1998)
Jeden z mých TOP filmů. Ano, jsem vinna...jsem nenapravitelný romantik. I když u tohoto filmu mě k slzám výjimečně nedohnala žádná romantická nebo srdcervoucí scéna, ale moment, kdy se Seth vrhl na konci do moře a jak se Cassiel usmíval :-)
Po čem ženy touží (2000)
Nedávno jsem tento film viděla znovu a měním hodnocení ze 4 na 5 hvězdiček. Takhle dokonalá komedie si to prostě zaslouží :-)
Pošli to dál (2000)
Milovala jsem už knihu, když jsem ji přečetla a film se skvělými herci ten pocit jenom završil. 5 hvězdiček nedávám jenom proto, že knižní zpracování je přece jenom o něco lepší...
Kruh (2002)
Jeden z nejlepších psychohororů, jaké jsem kdy viděla. Jestli ne nejlepší. Když jsem se po něm vrátila z kina, poprvé jsem se v noci sama doma bála :-D Ještě žádný mě nevystrašil víc :-) Je neuvěřitelné, jakou stopu to ve vás zanechá...jak jsem řekla...minimálně první noc. Rozhodně je nad čím přemýšlet. Výborné spracování, dokonalá hudba, přijemní herci... 100%!! Ráda se někdy podívám i na japonský originál!
Mamma Mia! (2008)
Bomba! Bomba! A ještě jednou Bomba! Neuvěřitelně jsem se bavila od začátku do konce...dokonce ještě několik dní po shlédnutí v kině jsem si neustále zpívala některé písničky. Muzikál, na který se podívám kdykoliv budu mít příležitost. Zařazuji do svých TOP filmů.