Recenze (49)
Enderova hra (2013)
Děj dvou třetin filmu je bohužel dost předvídatelný a často i velmi trapný. Zbylá část je ale konečně pořádné scifi, hurá! ツ
Česká policejní akademie 1. (1993) (TV film)
Audio verze je vynikající sama o sobě, videjko nic moc.
Kick-Ass 2 (2013)
Hudba opět na výbornou! Děj průměr.
Děvče s rentgenovýma očima (2008)
V dokumentu je uvedeno pramálo podrobností, takže jsem za celou dobu sledování neměl jediný důvod, proč tý holce vlastně věřit.
Muž z oceli (2013)
Zimmer mi výjimečně nesednul, neboť v akčních scénách působil depresivně a v dobrodružných zase rušivě (pravidelné ťukání do piana nebo vrznutí na housle). Škoda, uvítal bych jiný styl hudby, ideálně mix hitovek ve stylu Kick-Ass nebo Watchmen.
Americký ninja 4 (1990)
Tu se ninja už doopravdy naštve a vytáhne na chlápka meč. A chlápek klidně na to: "A to je další věc, co mě na vás sere. Taháte meče tam, kde se bude střílet."
Americký ninja 3 (1989)
Při sledování se vyplatí snad jen poslouchat zvuk a obraz si raději domýšlet, protože scény jsou katastrofální. Bohužel hudba taky nestojí za nic (na rozdíl od prvního dílu), takže tohle dílo mělo vlastně vyjít ve formě povídky na nějakém blogu a ne jako film. Ani Steve James to nezachrání.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Musím říct, že při zmínění Wyomingu jsem pár referencí na jiná sci-fi čekal, ale že jich bude tolik, to fakt ne! EVOLVE THIS!
Spirit (2008)
Jedna hvězda za vizuální zpracování. A zbytek za to ostatní.