Recenze (49)
Želvy Ninja (2014)
Docela legrace, jinak o ničem. Megan Fox má na hlavě snad víc obličejů než Věc.
Jupiter vychází (2015)
Dvě hvězdy za film a jednu za advokáta Boba.
Město 44 (2014)
Dost jsem se na film tešil a bohužel nic moc. Hudbu složil polskej klon Johna Murphyho, přičemž neberu v potaz scénu, kde vyhrává dubstep (huh?). Film je hodně o atmosféře, a i přes to mě víc dojímá Uprising od Sabatonů...
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Nádherně natočená BLBOST.
Mys hrůzy (1991)
Při sledování jsem si nebyl jistej, komu vlastně fandit. Pokérovanej úchyl Max Cady má v sobě víc lidskosti než jeho bejvalej právník v roli klaďase.
Ohnivá sedla (1974)
"Piss on you! I'm working for Mel Brooks!" První hodina dvacet je nezdařilá ubohost a posledních 10 minut nápadů už to bohužel nezachrání.
V oku tornáda (2014)
Předpokládaný fail roku se nakonec ukázal jako pěkná podívaná.
Somrák s brokárnou (2011)
Druhej největší humus v dějinách kinematografie, hned po Braindead.
Need for Speed (2014)
Příběh je úplnej bullshit a první polovina filmu taky. Emoční dopad nula. Naštěstí to směle vyvažujou závodní scény z druhý poloviny filmu.