Poslední recenze (98)
Predátoři (2010)
Po druhém shlédnutí (ke kterému mě donutily velice negativní ohlasy mých kamarádů) nezbylo z Predators v mých pčích v podstatě nic. Arien Brody prostě není žoldnéř ani omylem (co taky čekat od někoho, kdo si zbraň namaskuje na ACU), eventuálně zajímavé postavy Nikolaje nebo Dannyho Treja mají moc málo prostoru a Predátoři jsou takoví nestyloví.
Katanga: Jednou do pekel a zpět (1968)
Moc dobrý kousek, který až příliš sráží skutečnost, že je prostě starý, což se negativně podepsalo na výpravě i efektech. Nicméně pro někoho se zájmem o africké žoldáky je to téměř must-see. Mimochodem, nácek nebo ne, Henlein je frajer.
Pacifik (2010) (seriál)
Pacifik se zákonitě nevyhne srovnání s Bratrstvem Neohrožených. Bohužel se zdá, ře Spielbergovi a Hanksovi za těch devět let změkly koule i mozek. Vizuální obal sice zůstal stejný, avšak příběh je roztříštěný, dva, možná tři díly s romantickou zápletkou jsou naprosto zbytečné a jediná postava, která stála za řeč je Leckie, ostatní jsou jen figurky bez většího rozměru. Snaha o vykreslení citlivých a těžce zkoušených vojáků končí u vykreslení citově nestabilních trosek. Zlatý bratrstvo.