Oblíbené filmy (10)
Sedm (1995)
Precizní v každém detailu, vybroušený a nadpozemský misterstick s nejsilnějším nápadem, který je dotažen do absolutní dokonalosti, proti které člověk nic nezmůže. *****, 10/10, 100%. Film Filmů. Kdyby existoval můj vlastní žebříček, Se7en by bylo v čele..." Život je nadhérné místo a stojí za to, za něj bojovat...souhlasím s tou druhou částí."
Poslední pokušení Krista (1988)
10/10. Nemám co bych dodal. Plně souhlasím s Limou. Jen bych opakoval, co již napsal. Nepovažuji toto dílo jen za vrchol Scorseseho tvorby, ale i za jeden z klenotů celé kinematografie. O Gabrielovo hudbě nemá význam mluvit, lepší soundtrack sem ještě neslyšel a mám pocit, že už asi ani neuslyším..
Schindlerův seznam (1993)
Úchvatný příběh, který překračuje hranice filmu. Neuveřitelně osobní a nepodbízivě dotýkající se lidského nitra. Není kde a proč zde hledat chyby.9/10
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
9/10.Nejsilnější film o naději..
Matrix (1999)
Opravdový filmový mezník, progresivní film, jak se sluší a patří..9/10
Dokonalý trik (2006)
9/10 Nejlepší a nejpromakanější Nolanův film.Skvost ve filmové branži.
Big Lebowski (1998)
9/10 Nejlepší komedie , kterou jsem, kdy viděl..
Psycho (1960)
Nejlepší horor a vůbec jeden z nejdůležitějších filmů historie.9/10
Rain Man (1988)
9/10..
Memento (2000)
9/10..Fantastický. Propracované do posledního detailu.