Recenze (401)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Zatim nejlepší výplach roku 😁 75%
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Je to hodně nostalgický, je tam dost sexuálních narážek a taky je tam dost nelogickejch věcí, což u tohodle filmu nevadí. Za nostalgii 70% silný 3
Banda (2019) (seriál)
80%
Ricky Stanicky (2024)
Pár slušnejch bizzar fórků. Jinak dle ,,bible,, 60%
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Ten vlak ?!?!?! Wow ! Dělo
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Nechci zatím spoilerovat, takže jenom napíšu, že to bylo dojemné, veselé, akční a dobře natočené
Zvuk 007 (2022)
Nádhera! Dojatý !!!
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
60%
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Nakonec dávám 4 hvězdy. Obrovská nostalgie - nechybí ani Sexy bonbonky. Oddychovka, kterou jsem potřeboval…
Velký lov - Série 2 (2023) (série)
O dost slabší jak skvělá první série. Ale i tak několik skvělých dílů