Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Tak toto je úplně nejvíc nejlepší film, který jsem zatím viděl. Emocionálně různorodé, krásná hudba, úžasné herecké výkony. Patří mezi díla zasloužená o výjimečnou 6 hvězdičku!
Počátek (2010)
Toto mě naprosto dostalo! Po prvním shlédnutí jsem ihned musel vidět znovu, a dokonce ani po dalších projekcích se mi nic neokoukalo. Je to zřejmě tím, že Christopher Nolan a Leonardo DiCaprio dokazují svoje mistrovství v oboru. Ať se i nadále tvoří filmy s nekonečnou hranicí představivosti!
Avatar (2009)
Tak tento příběh z jiné planety vždy prožívám absolutně na plné čáře. Není co dodat, doporučuji!
Ratatouille (2007)
Jednoznačně nejoblíbenější animovaný film! :) Ne však kvůli animaci (mimochodem dokonalá), ale pro svůj příběh a hudební podklad, který Vás vtáhne do úžasné Paříže... 5*
Kmotr (1972)
Mistrovské dílo, které Vás nutí shlédnout celou "nekonečnou" ságu. Díky své skvělé atmosféře si přejete být v té době, a to jedině mafiánem!
Sám doma (1990)
Můj počet shlédnutí se během let počítá už na desítky, přičemž se vždy skvěle bavím. Nemá cenu jmenovat nejlepší hlášky, protože je stejně všichni známe a budou nás provázet ještě nějakou řádku let. Oblíbená komedie!