Recenze (191)
Botched (2007)
po dluhe dobe poradne zabavny film!
Intimní tajemství (2007)
nemam silu to dodivat, nikdy vice!
Pianista (2002)
strasne nudny film...
Postal (2007)
jednoznacne nejlepsi Uwe!! ;]]
Fantastický mazel (2008)
velike zklamani
Texas Chainsaw Massacre: The Rehab (2007) (TV film)
Vodka:]] na podivani tady: http://video.yahoo.com/watch/547756
Monstrum (2008)
jedine plus tohoto je delka... nebo spis kratkost.
Heavy Metal (1981)
az na posledni povidku zabava velika!! 3,5/5
Monkey Drummer (2000)
pycarna fetacka
Krakonoš a fousatá Dontovka (1977)
Zensky jsou opravdu zvlastni plemeno.... ;]]]