Recenze (191)
30 Seconds to Mars: Hurricane (2010) (hudební videoklip)
zpomalene zabery, otresna hudba, nekonecna nuda...
Lacinej fešák Eddie (1973)
zaver sa podaril, jinak ukecana nuda...
Červená karkulka (1993)
uzasna verze Cervene Karkulky :]]
59-184-84 (2009) (studentský film)
Nenavidim zeny, bohuzel jen ony maji kundu...
Slávik 2012 (2013) (pořad)
cistokrevne zlo!
Todd and the Book of Pure Evil (2003)
oproti serialu velka slabota:]
Malokarpatské chodníčky (1986) (pořad)
dalsi dechove zlo!
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
ze zacatku super, od pulky serie cim dal vic natahovana nuda, posledni dil sem vypnul pred koncem... 2* za serial a jedna * navic za sexy sluzku:]]
Modré díry - Podvodní labyrint (2008) (TV film)
jako nepotapec bych si to chtel zkusit! povedeny dokument :]
The Continuing and Lamentable Saga of the Suicide Brothers (2009)
jeden z mala filmu kde me nevadi Keira:]] a zaverecne tiulky sa povedly obzvlast:]]