Recenze (988)
Černý lišák 3: Lidé dobří a zlí (1995) (TV film)
Poslední díl je nejtemnější, půl filmu se bílý bratr utápí v žalu, chybí tu indiáni a i Černý Lišák je trochu upozaděn. Pár logických lapsů, ale jako celek to funguje.
Černý lišák 2: Cena za mír (1995) (TV film)
Druhý díl už má akčnější děj, zlo je více personifikováno v podobě opileckého násilnického rasisty Holtze a naopak oportunistického kazatele - dealera drog a zbraní. Devadesátky jak vyšitý.
Černý lišák 1 (1995) (TV film)
První díl televizní trilogie o tom, jak se černošský Old Shatterhand snaží smířit své bělošské a rudé bratry. Začátek je takový zdlouhavější, spíše jde o seznamování postavami. Natočeno v 1993 (1995 je rok vysílání).
Těžký život (1961)
Název přesně vystihuje obsah tohoto filmu, průřez těžkého života v poválečné Itálii. Překvapily mě i popové fláky z válečné a poválečné doby, které dotvářejí scény (aquarela de brasil na pláži, only you při vracení se k ženě,...), nějak jsem si to představoval umělečtější ale zklamán nejsem:) I přes svou černobílost je nadčasový a krásně srozumitelný.
Eliška a Damián - Epizoda 12 (2023) (epizoda)
Pusťte Frederiku k maturitě!!!
G. Rossini: Straka zlodějka (2017) (divadelní záznam)
Důstojná adaptace. Celkem nápaditá straka na laně a děj uvozující loutky. Jinak vše při zemi.
Připoutejte se, prosím! (1980)
Vtipy jsou už většinou vyčpělé, stejně mě to tak příjemně mile baví.
Eliška a Damián - Epizoda 4 (2023) (epizoda)
Na scénu přichází děda Rakytník
Captain America: Občanská válka (2016)
Lepší Avengers než Avengers.
Dámský gambit - Koncovka (2020) (epizoda)
Civilní část se tentokrát povedla, návrat na místo činu chytne za srdíčko. Turnaj v Moskvě parádní.