Recenze (85)
Pád Bílého domu (2013)
Gerard Butler umí být pěknej bad-ass a v Olympus Has Fallen to znovu jen potvrzuje. Úvodní útok na Bílý dům je překvapivě drsný a nekompromisní. Následný zásah skotského bijce je příjemně koukatelný - musel jsem zamáčknout nostalgickou slzu ve vzpomínce na pohaslou slávu Smrtonosné pasti či Přepadení v Pacifiku. Pro neameričany je ve filmu přemíra patosu o nezlomnosti USA, lásce k vlajce a podobně, ale když tohle odfiltrujete, zůstane masomlejnek Butler a dobrý akční film.
Beznadějný trouba (2011)
Velice příjemná komedie o naivním hipíkovi, který svou upřímností a laskavostí ničí pokřivené světy lidí v okolí a sám se dostává do potíží. Mohlo to sklouznout k trapnosti a prvoplánovému humoru, ale nestalo se tak. Děj příjemně plyne, vtipy jsou dobře postavené a vypointované a celý herecký ansámbl funguje bezvadně. Smíchy jsem sice neumřel, ale bavil jsem se královsky.
Vražedná hra (2012)
Jediným kladem tohoto snímku jsou scény, kde figuruje Matthew Fox. Jeho psychopata jsem mu věřil každou vteřinu. Zbytek filmu je však nekonzistentní, zbytečně upovídaný a rozvleklý.
Muži v černém 3 (2012)
Trojka je komedií bez humoru, která na na fanouška sentimentálně pomrkává, ale příliš nepobaví.
Hněv Titánů (2012)
Wrath of the Titans je naprosto zbytečný film, jehož příběh nemá hlavu ani patu. Dialogy jsou tupé a fádní, postavy nezajímavé a po vizuální stránce také žádná hitparáda. Těch 150 milionů měli dát Warner Bros. raději na charitu.
Karate Kid (2010)
Předělávka Karate Kida (1984), ve které se mladý Smith učí kung-fu (!!!), aby nakopal hýždě čínským grázlům. Co dodat...? Je to rozvleklé, děj jednoduchý a bojové scény nenadchnou. A Taraji P. Henson je nesnesitelná.
Iron Sky (2012)
Hezky stylizované, ale příšerně prázdné a bezduché. Základní idea o měsíčních náccích není špatná, ale na celovečerní film to nestačí ani kdyby se Julia Dietze každých pět minut svlékla. A abych nezapomněl, na komedii je v Iron Sky příliš málo humoru. Zasmál jsem se asi dvakrát (i když na podruhé nevím, jestli jsem se nesmál z radosti, že vidím závěrečné titulky).
Víla Zuběnka (2010)
Prvoplánovitá a hloupá podívaná (jééé, The Rock má na sobě růžové šatičky, hahaha), která má pár světlých momentů. Dětem se bude líbit a dospělí se alespoň občas uchechtnou.
Drive Angry (2011)
Bizarní akční jízda, jejíž příběh nemá příliš co nabídnout. Drive Angry se ale nebere vůbec vážně a při akčních scénách okatě pomrkává na diváka jako by říkal "To je pořádná volovina, co?". Publikum, které na to přistoupí, čeká solidní oddech a zábava s přijatelnou stopáží.
Hanna (2011)
Hanna je pro mě opravdové zklamání. Chvílemi se film snaží tvářit jako Bourne Identity, ale ani zdaleka nenaplňuje očekávání. V rovině špionážního thrilleru snímek funguje jen tak tak a jako teenage road trip je to hrůza. Bohužel ta druhá část převládá (většinu snímku sledujeme Hannu na cestě světem, kterak odhaluje svou sexualitu a snaží se najít si kamarády). Škoda.