Recenze (85)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Parádní akční jízda, která kinem prosviští jako uragán. Rozhodně se nudit nebudete.
Underworld: Vzpoura Lycanů (2009)
Béčko, ale vydařené. Skutečně povedené doplnění celé skládačky. A Bill Nighy je opravdu ďábelský ;)
Válka nevěst (2009)
Nevtipné a trapné. Ztělesněná hrůza. Všichni zúčastnění by měli dát své honoráře na charitu, protože si je vážně nezaslouží.
Vlci (2006)
Tohle ani Rohona Mitra nezachránila. Naprostá demence scénáře zabila celý film.
1612: Kronika smutných časů (2007)
Hodně rozvleklé a chvílemi až za hranicí únosnosti. Kdyby stopáž byla o hodinu kratší, moc by to celému filmu prospělo. Nicméně když zapomenu na tu omáčku a dostanu se k jádru, je to docela zajímavý historický/fantasy film ve kterém vyniká především Michal Zebrowski v roli polského dobyvatele. Mírný podprůměr.
Clona (2008)
Clona postrádá atmosféru strachu, jakou by takový horor měl mít. Také hlavní hrdinové nevzbuzují sympatie a divák jen nezúčastněně sleduje dění a je mu jedno, jestli někdo z nich zemře. A to je zkrátka špatně. Naštěstí má film snesitelných 85 minut a v ději se najde několik zajímavých momentů, které udrží divákovu pozornost a tlačí děj kupředu. Výsledek je podprůměrný, ale vcelku koukatelný.
Náš vůdce (2008)
Vlna není černobílá. Není to o dobru a zlu. Vlna má hloubku a myšlenku, kterou ji nelze odepřít. Ale má i své chyby. Finální krveprolití vůbec nebylo nutné, Rainerův projev vypověděl vše.
Max Payne (2008)
Příběh sám o sobě byl naprosto zmršen a dotvořen způsobem, který nedával příliš velký smysl. Akce téměř žádná a Olga Kurylenko zemřela příliš brzy ( :-) ) Za atmosféru **
Nebezpečný cíl (2008)
Začátek filmu vypadá slibně. Nicolas Cage coby Joe sype na diváka své zásady. Tedy zásady nájemného vraha, kterými se řídí celou svou kariéru. Jenže hned po krátkém úvodu, jehož je přednáška o drsných pravidlech osamělého zabijáka součástí, na všechna z nich zapomene, začne se chovat nesmyslně a film jde do kytek. Akční scény stojí za starou bačkoru a Cage je se svým pohledem zraněné laně jasným adeptem na Zlatou malinu. Obrovská nuda je završena naprosto nepochopitelným závěrem filmu. Peníze za půjčovné možná z videopůjčovny vytlučete, ale těch 100 minut života vám nikdo nevrátí...
96 hodin (2008)
Film 96 hodin je pro mě velkým překvapením. Kdo si myslel, že jednoduchým zápletkám a přímočarým akcím je odzvoněno, ten se šeredně spletl. Pierre Morel dokázal natočit strhující akční thriller bez zbytečných zvratů a nudných dialogů. Navíc, Liam Neeson zde naprosto exceluje a celý film bez výhrad patří jen a jen jemu.