Poslední recenze (139)
Král a čtyři královny (1956)
Na western málo akčné, na komédiu príliš nudné, uťahané a ukecané a o nejakom dobrodružstve možno len snívať. Veľmi slabý, nudný film kde sa väčšinu času nič nedeje a len sa kecá, kecá a kecá ...
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Úplne najslabší film z celej série, nudný a celkom zbytočný. Priznávam, že som sa po hodine začal nudiť a začal pozerať na hodinky, kedy to konečne skončí. Absolútne nudná a nezáživná Penelope Cruz. Snáď jediná nová a prekvapujúca vec bola scéna s rozzúrenými morskými pannami, ktoré sa vrhli na pirátsku posádku a začali ju trhať na kusy. Zbytočný a nudný film, ktorý len zneužíva úspech predchádzajúcich častí. Verím, že ďalšie pokračovanie už nebude, lebo pri klesajúcom trende kvality by to skončilo ako totálny odpad.
Diamantoví psi (2007)
Úplný odpad. Zdá sa, že na staré kolená netočí samé hlúposti len Seagal ale pridal sa k nemu aj Lundgren. Toto bol posledný film v mojom živote s Lundgrenom, na ktorý som sa pozeral. Na viac už nemám žalúdok.