Recenze (48)
Nejšťastnější holka pod sluncem (2022)
Som obeť....
Oddělen (2011)
V každej dobe a čase na zamyslenie ..... Neľutujem že som si to pozrela .
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Sklamalo ... mala som asi veľké očakávania
Hon na čarodějky (2021)
A koniec ?!
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Intrigy, sex ,moc ,veda,história zaujímavý seriál
Prodigal Son (2019) (seriál)
Náhodne som si vybrala tento seriál pomedzi ostatných, hľadala som niečo zaujímavé a náhodou sa mi veľmi zapáčil
Stánek s polibky (2018)
Ja som sa bavila 💋Trocha romantiky nezaškodí
Zlom (2019)
Na základe krátkej ukážky keď sa pretrhol ľad a zachraňovali 3 tínedžerov som sa rozhodla si ho pozrieť . Príbeh je neskutočne dojímavý 😪 Nesedia mi tam niektorý herci ale to nie je podstatné. Sila viery matky to je co stojí za to si ho pozrieť a veriť ...
Vánoční kronika (2018)
Momentálne som sentimentálna plná empatie 🎅🌲❄☃️
Holka od koní (2020)
hodnotenie * viac by bolo odo mňa prehnane 20 minút do konca ma už ubíjalo ,stačilo ...