Recenze (81)
Saw 3 (2006)
je to od jednotky stale to iste ale ten koniec + zopar pasci stalo zato...
Noc v muzeu (2006)
nic svetoborne ale pozerat sa to dalo....mam slabost na indianske stoparky:D
Velkej biják (2007)
Jedna * za Jacka Spermonka :D
Tetsuo (1989)
tuto koncia moje hranice filmoveho priemyslu co este znesiem
Dokonalý trik (2006)
zaujimavy pribeh konkurencie kuzelnikov,do toho primes lasky k zene a seria super trikov...vuola...dielo je na svete
Iluzionista (2006)
SUPER
Bojiště Země: Sága roku 3000 (2000)
prosim Johny uz ziadne taketo "pecky"
Bezva vejška (2006)
celkom slusne som sa bavil a taku vysku by som prijal aj v reale:D ucil by som nicnerobenie:D
Krvavý diamant (2006)
Nuz tento snimok ma totalne dostal..kombinovany zaner politickeho systemu v africkej Siera Leon,rebely na kazdom rohu s macetou usekavajuci ruky s heslom:ziadne ruky ziadny hlas vo volbach, zoldnieri profitujuci predajom zbrani,paseraci diamantov a nakoniec nakupujuci v londyne ako aj inde na svete..Posledny Archerov telefonat mi pripomenul trochu Armagedon ale hned som to zahnal...toto malo aj nejaku uroven...prepac Bruce...bolo ta uz dost:D Odkaz priatelke:Odteraz iba bizuteria-ziadne krvave diamanty
Králové ro(c)ku (2006)
Heh...toto bola pre mna jedna velka The rock uchylarna pri ktorej som sa skvelo zabavil...Timovi Robinsovi a Benovi Stillerovi postavy rockerov padli ako uliate,o Blackovi skoda nieco take aj pisat-on sa pre taketo filmy narodil...Rada na zaver: Nezerte v lese hribiky ktore najdete..mozete niekomu znicit urodu lysohlavok a potom stretnut davneho kamosa Yettiho:D