Recenze (702)
Planeta Země po vymření lidstva (2008) (TV film)
Výborný dokument, nutící k zamyšlení. Po celou dobu sledování jsem byl překvapen, jak rychle některé věci v podstatě zmizí. U některých jsem očekával, že tady budou tisíce let. No jo, jenže s pečlivou údržbou lidí, bez ní... Triky nejsou na vysoké, ba ani vyšší úrovni, od začátku jde vidět, že je to dost levný dokument, ale co mi sakra po efektech. Rozhodně doporučuji všem.
Cours Toujours (2010)
Nějak jsem to nepochopil a animace se mi nelíbila.
Avatar Days (2010)
Pěkná hudba. Nehrejte to! :-) K vidění tady http://www.youtube.com/watch?v=D-0EePhJEfw
Red Bull Cold Rush 2010 (2010)
Nemá to čtyři minuty, ale 3X4 minuty. Jinak je to lyžování, co k tomu říct, nerozumím tomu, pěkně se na to dívá.
Pocit viny (2007)
Dobře natočený film se skvělou celkovou myšlenkou (pokud se nad tím člověk zamyslí), ale kazili to otřesní až příšerní herci.
Para vs Votrelec (2010)
:-)
Runaway (2010)
Oceňuju jistou snahu o uměleckost, ale proč je to tak strašně dlouhé? Vydržel jsem to do poloviny, pak jsem si prostě řekl, že je to ztráta času. Hodilo by se to tak jako projekce na nějakou party, tak nějak. Jakože bych nemusel sedět a dívat se na to.
Dům z písku a mlhy (2003)
Zničující film.
Nezapomeň na mě (2010)
Pattinson přesvědčil že je skvělý herec.
Půlnoční míle (2002)
Úplně mě to rozložilo.