Poslední recenze (1 340)
Wonka (2023)
Příliš jsem od toho nečekal - přece jen film s prvky muzikálu není vyloženě můj šálek kávy. Po Karlíkovi se nicméně tento formát dal čekat, takže jsem i tak do toho ze zvědavosti šel. Hlavní představitel vyloženě sympatický nebyl, ostatní herci také takový všední. O to víc však vynikla grafická stránka, která je opět výborná. Dialogy místy vtipné, místy méně. Holt, když nad tím tak přemýšlím, na plný počet to úplně nebylo, ale i tak se mi to líbilo hodně, takže 4*.
Akta X - Film (1998)
V mládí to byl (nejen můj, samozřejmě) oblíbený seriál, ale jelikož jsem film viděl až nyní, už mi to nepřišlo nějak zvlášť strhující. Přece jen, jede to podle scénáře Akt X, kdy se nakonec nikdy nic nevyřeší. A ani zde jsem se nějakého odklonu od tohoto scénáře nedočkal, takže ve výsledku zkrátka jen a pouze průměr.
Oppenheimer (2023)
Takhle prostě Amerika jedná - jde jen po svých cílech a nic jiného ji nezajímá. Vlastní lidi, ani cizí lidí, jiné národy, ani celý svět. Zkrátka ukázka jejího arogantního, nelítostného chování - vlastně nic nového pod sluncem. Proto se mi ani film nechce hodnotit nějak příliš dobře.