Recenze (288)
To byl zítra flám (2010)
Fantasmagorická oddechovka, při které jsem se stylově zasmál. Návrat do barevných 80 let byl špičkový a mnou nenáviděný neherec Cusack byl v tomto filmu celkem snesitelný. Někdo může považovat za blbost, já se ovšem bavil. Takhle by měl vypadat humor v oddechových komediích...
Na tuhle nemám (2010)
Slušná komedie, která umí rozesmát,hlavně při scéně ,,Fuck you all !! " v letadle..:)) Téma mužské sebedůvěry byl zajímavý nápad, ovšem realizační tým mohl vybrat jiné hlavní herce...
Určitě, možná (2008)
Sympaťák Reynolds a kočka Fisher... To je tak asi jediný, co film může nabídnou. Na můj vkus moc zdlouhavý, nudný a nezaživný. Romanťák je to vcelku dobrej,neškodnej,ale prosím,ať to nenazívají komedií...
A-Team: Poslední mise (2010)
Tohle byl nářez.... ! Ultra mega peckově nahláškovaný film, s dokonalým Liamem Neesonem, vyrýsovaným fešákem Cooperem, hromotluckým Rampagem a nejbláznivějším magorem v kokpitu Copleyem...--------- ,,Kudy na Berlín " ? ----------- :D Rozhodně stojí za to, to vidět,jelikož tehle typ humoru mi sedí, a vzhledem k tomu,že se téměř celé kino smálo taky, tak jsem asi nebyl jedinej....:) hlášek a akce je v tomto filmu požehnaně,ale chyběla jedna zásadní věc. Rozpočet. Což se odrazilo v efektech,které byli matné,rozmazané až moc počítačové a skryté v naprosto chaotickém střihu. Takže téměř vůbec jste se nechytali, co tam vlastně dělají (zvlášť při bitkových scénách). Pokud bude pokračování, což osobně doufám, přál bych A- teamu vyšší rozpočet !
Odpočítávání (2010)
Drsné vyšetřovací metody, drsný Samuel L. Jackson, výborně zahraný Michael Sheen... stále ale filmu ,,něco" chybí...
Ztraceni (2004) (seriál)
Po shlédnutí finále dávám 5 hvězd. Celý seriál je už od první série lahůdkou a dokonalým uměním. Pokud chce někdo definovat mysteriozitu, měl by vidět LOST. První dvě série jsou neskutečně nadupané, kdy boje s ,,others" neznají pokoru a soucit, ve třetí se otázka kolem ,,druhých" tak nějak dokončuje. Čtvrtá série asi nejslabší, drží ji především Kevin Durant svým osobitým podáním, 5. série je drobet mishmash, který zas tak moc nenadchne,ale v 6. sérii se naprosto vše vyjasní. J.J. Abrams totiž vytvořil několik druhů chápání SPOILER byli mrtví už na začátku, nebo až po výbuchu vodíkové bomby v 5. řadě? Konec seriálu je dle mého umělecká práce, plná emocí a zážitků z tohoto seriálu a mě nezbejvá nic jiného, než poděkovat dokonalému JJ.Abramsovi a týmu, který na LOSTu dělal za dokonalý a jeden z nejlepších seriálů, co kdy byl natočený...
Zelená zóna (2010)
Velmi slabé... spíše než válečný naprosto politický film, který i celkem dost nudí. Když to srovnám s téměř stejným špionážním filmem ( respektive podobnou tematikou) Labirintem lží, musím konstatovat, že Lairint lží je o třídu lepší. Není to špatný film,ale na duo Greengrass/Damon slabé... dávám plus za Brendana Gleesona.. !
Zkouška (2009)
Jde jen o to, to pochopit... !
Rivalové (1996)
,, Takový sračky jako ty si dávám jako moučník ! - Ty si dáváš sračky v moučníku ?! " :D:D zasmál jsem se
Skateboard Kid (1993)
Normálně by to byl odpad, ale jelikož jsem to měl jako malej doma na VHSce a s klukama jsme to děsně žrali,nechává to ve mě spoustu vzpomínek a svým způsobem ten film zbožňuju..:) ale nedívejte se na to...je to směsice ET mimozemšťana, Čísla pět žije a prvních sk8 videí na rybičkách..:)) brak..:D