Poslední recenze (309)
Shardlake (2024) (seriál)
Anglický Oldřich z Chlumu v nelogické hře o trůny, kdy hudba je dramatičtější, jak celá minisérie. Za touto nudou se však skrývá zajímavější svět, takže knihám určitě jednou šanci dam.
Šógun (2024) (seriál)
Shogun bohužel nakonec nesplnil mé očekávání. Po vydařené první polovině scénář sklouzl k nelogičnosti a plytkosti. Postavy dokonce mezi sebou ztrácely kýženou chemii a vyústění celého příběhu by si zasloužilo rozhodně větší péči. To celé ve mě zanechalo jakousi hořkou pachuť nenaplněného potenciálu, což mě bude ještě dlouho mrzet. Pro historické počiny mám slabost, ne jinak je tomu u historických asijských filmů, Shogun měl však velkou výhodu v kontrastu západní a východní civilizace. Východní filozofie, však mnoho nepřinesl, jak je tomu zvykem a pletichaření bylo poněkud neohrabané. Na druhou stranu mě těší opětovná vlna zájmu o tento žánr, který byl až moc dlouho upozaďován. Navíc v této době paskvilů je Shogun přeci jen perlou v bahně, i když se smutným dozvukem.
Blue (2018) (seriál)
Nemůžu jinak, ale když my se v tom doma úplně najdeme. Mnohdy to totiž až skvěle popisuje náš život nebo naše role a to bych řekla, že je úspěchem seriálu. Je vtipný, nevtíravě poučný a každý tam dokáže vidět to své :)
Poslední deníček (9)
40!
Sorry for late...Happy 40 Bday STAR WARS, my (movie) LOVE of my life :)