Recenze (250)
Pianista (2002)
Neubráním se srovnávání se Schindlerovým seznamem a s tím se bohužel Pianista nemůže rovnat. Čekal jsem asi o dost víc, toto mně emočně nezasáhlo tak silně, jak jsem očekával. Krásná Chopinova hudba... 70%
Fotbal je Bůh (2010) (TV film)
Taková vášeň pro fotbal se dá najít asi opravdu jen v Latinské Americe. Kde jinde než v Argentině by mohla také vzniknout fotbalová církev uctívající zcela vážně Diega Maradonu jako Ježíše. "Teď jsme v roce 49, protože je to 49 let od roku, kdy se narodil Diego. Každý rok slavíme Vánoce, jeho narozeniny". Kde jinde by stařenka hráči koupila k narozeninám spodní prádlo. Z dovozu. A hodiny čekala před bránou stadionu, aby mu je mohla předat a pak trvala na tom, že musí vidět, jak mu padnou... A kde jinde by psychiatr (zřejmě tajný fanoušek Bocy:-) doporučoval svému pacientovi, který se chce vyléčit se závislosti na svém fotbalovém klubu "Když Boca nebude s vámi zemřete. Udržuje vás na živu. To znamená, Hernáne, že bychom udělali chybu, kdybychom se snažili zmírnit vaší vášeň pro Bocu". Fanatismus pro klub v našich podmínkách až nepředstavitelný... Výborný dokument, ukazující fanoušky Bocy Juniors.... 85%
Manhattan (1979)
Jeden z nejklasičtějších filmů Woody Allena. Pro filmového fanouška povinnost ... 85%
Astronautova žena (1999)
.... tři *, ale jenom kvůli Charlize Theron ... Divnej film. 50%
Muži v říji (2009)
Zasmál jsem se přibližně jednou ... :-(
Portrét dámy (1996)
Tohle se moc nepovedlo, zdlouhavé, podivně komplikované, nemá to šmrnc. Trochu pomalejší a komplikovanější Nebezpečné známosti bez tahu na branku. Ještě, že to zachraňuje Nicole Kidman, bez ní by to šlo úplně do kopru ... 50%
Experiment (2001)
Škoda, že se film nedržel skutečnosti a nepopsal experiment víc dokumentárně. Přitom začátek sliboval zajímavou podívanou. Máme skupinu rovnocených lidí, jedni si obléknou unifomy a druzí svléknou do vězeňského mundůru. A najednou je všechno jinak.... . A pak se vše začne rychle překlápět do "zajímavěšího" thrillerového zpracování. Úplně zbytečně, degradovalo ho to na běžnej průměrnej film, uměle hnanej na hranu ... 60%
Ježíš je normální! (2008)
Hey, teachers, leave those kids alone !
Pařba ve Vegas (2009)
Opravdu vtipné ! Chvílema mi to přišlo bližší české mentalitě než americké... Byl jsem příjemně překvapen, ještě bych se na to někdy rád podíval. 90%
Tobruk (2008)
Hned od prvního výstupu s Robertem Nebřenským jsem si nebyl jistý, jestli je to míněno vážně a nebo je to parodie. Na začátku mně to připomnělo Mlýny a tohohle dojmu jsem se nezbavil až do konce... Po Mazaným Filipovi jsem si nebyl úplně jistý, ale teď už to vím :-),Václav Marhoul neumí natočit film. Snaží se, ale je to takové divně stylizované, bez hloubky, bez náboje. Jestli tohle má být jeden z nejlepších filmů roku 2008, tak je to špatné. Zajímavé interiéry a natáčení v exotických krajinách nedokáže nahradit prázdnotu. Nepřesvědčivý patos o československých vojácích, kteří by si zasloužili lepší film... 40%.