Poslední recenze (6)
Sním či bdím? (2001)
Nuda, nuda, šeď, šeď, ale v barvě...možná jsem udělal chybu, že jsem na tento film koukal pouze nadvakrát, ale víc večerů jsem si opravdu kazit nechtěl. Největší zážitek z emotivní hudby.
Zrození Planety opic (2011)
Perfektní začátek celé ságy Planety opic. Vizuálně působivé bez sáhodlouhých komentářů, v průběhu filmu si dáváme dohromady vše, co jsme viděli v prvních dílech Planet opic. Jak vznikala hierarchie v kmenu a postavení šimpanzů, orangutanů a goril, odlet raketoplánu, který se v prvním díle vrací na Zemi a diví se, co že se to stalo , to vše zde je. Není to však nijak násilně vnucováno a nevzniká tedy dojem, že scenáristé lepili střípky děje narychlo dohromady, aby to tak nějak prostě navazovalo na ty filmy potom a aby se neřeklo...pozornému divákovi to neunikne a běžného diváka to neurazí.
Captain America: První Avenger (2011)
Velmi podařené zpracování komiksové předlohy předčilo mé očekávání o 100%. Akce a dynamický děj doplněný o výkony hvězd jmen Tommy Lee Jones nebo Samuel L. Jackson v rolích klaďáků americké armády a ukázkový komiksový záporák s podivnou vizáží, německým občanstvím, superschopnostmi a vyspělou bojovou technikou v záloze (kterou američtí tvůrci z velké většiny opravdu čerpali ze smělých plánů, skic a prototypů německých válečných vývojářu), ztvárněný Hugo Weavingem. To celé vsazené do filmařsky i divácky atraktivní 2.světové války muselo vést k dalšímu opravdu výbornému převení kreslených komiksů z papírových stránek časopisů na filmová plátna.