Recenze (304)
Žraloci v Paříži (2024)
Taková bejkovina bez happyendu...
Jedeme na teambuilding (2023)
Čekal jsem, že to bude neskutečná kravina, ale bavil jsem se a zase se i utvrdil v tom, že Kotek je fakt výborný herec.
Yellowjackets - Season 1 (2021) (série)
Kdyby to mělo pět dílů, tak by se prd stalo. První dvě a poslední tři měly drajv, prostředek byl ukecaný, jak telenovela a mohl jsem je sledovat tak na čtvrt oka a nic mi vlastně neuteklo.
Na vlnách Jadranu (2023) (seriál)
První série se ještě dala, ale tento pokus o krimi na kamínkové pláži byla neskutečná bejkovina…
Saw X (2023)
Jeden z nejlepších dílů série, dal bych ho hned za ten první. Začátek pomalejší, ale pak už člověk Kramerovi fandí až do konce. Prosím nekončit a v podobném duchu a tempu pokračovat dále!
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
James Bond s kozama. Nenudilo, na takové to domácí žvýkání ideál.
Vyproštění 2 (2023)
Po dlouhé době čistokrevný akčňák a nekončící jízda. Supr, voe, supr!
Den po dni (2023) (seriál)
Takový Černobylze Slevomatu, ale stále s dobrou atmosférou. Sneslo by to větší prostříhání tak na 5-6 dílů.
Survivor Česko & Slovensko - Série 2 (2023) (série)
Díl co díl se člověk třepal na to, až vysmahne ten stupidní prasák ze Slovenska a on se nakonec dobere až do finále… Ale nakonec Johana zahrála na svini a zlo bylo poraženo. Casting celkem fajn, pokud má člověk komu fandit a koho nenávidět, tak je to v cajku.
Mumie (2023)
Příjemná jednorázovka, která ničím nepřekvapí, ale ani neurazí.