Poslední recenze (37)
Hardcastle a McCormick (1983) (seriál)
v patnácti jsem to žral stejně jako knight ridera. Holt auto a akční zápletka, co si víc přát. Jednou se na to podívám znova. 90s byla v televizi doba detektivek a star treku next gen.
Becker (1998) (seriál)
Becker je předobraz House, takže pokud jste se smáli u Hause, pobavíte se i tady. Trochu podeziram H.Laurieho, že se inspiroval taky. Je to jednoduché a vtipné. Nemáte potřebu se vracet, a koukat na to znovu, ale úsměv na tváři to udělá. Škoda, že Ted Danson nedostal větší prostor ve filmu. Jeho posledni serialy jako the Good Place nebo Bored to Death ukazují, že má co nabídnout.
Znuděný k smrti (2009) (seriál)
U první série jsem dost váhal, ale od druhé dál to bylo neodolatelné, depresivní, absurdní a vtipné...Skoro by se to obešlo bez detektivních zápletek, protože osudy těch tří a jejich rivalů jsou dost hutné i tak. Škoda, že třetí sérií to končí