Recenze (123)
Pot a krev (2013)
Čtyři hvězdy za kokainovej uzlíček nervů Dwayna Johnsona.Jo a za to jak umí skvěle grilovat.Zdeněk Pohlreich by měl radost!
Zátah 2 (2014)
Jeden by řekl,že Gareth Evans po Raid Redemption nedokáže jít ještě dál.Jenže ono to jde!!!Tohle je ultimátní,kulervoucí akční nářez.Jo asi bych to trochu pokrátil a vynechal některý dialogy,ale každá bojová scéna tady má svoje místo.A z poslední hodiny jsem byl úplně vodvařenej.Hollywood může jen závidět!!Evans is the king!!!!
Hon (2012)
O tom kterak pětiletá slečna s lišáckým tikem ve tváři dokáže zkomplikovat život svému učiteli v mateřské školce.Mads Mikkelsen jako vždy vynikajicí.
Zlodějka knih (2013)
Velice příjemné válečné drama v čele s nadanou mladou herečkou Sophií Nélisse.I v hrůze války mohou vznikat krásné příběhy,které pohladí a zahřejí duši.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Jen škoda,že Quicksilver nebyl využit víc.Scéna z osvobozování Magneta je fascinující a co teprv ty zpomalovačky!!Ale První třída je jen jedna,takže pro mě za čtyři.
Na hraně zítřka (2014)
Nabušená akční sci-fi,která šlape od začátku do konce!!!
Sezóna zabíjení (2013)
Tak se ptám jestli to má De Niro zapotřebí...
NON-STOP (2014)
Tyhle role Liamovi prostě sedí jak prdel na hrnec a za to ho mám rád.
300: Vzestup říše (2014)
Vizuální orgie opět v plné dokonalosti,jen té digitální krve nemuselo být tolik.Eva Green a její válečnice Artemisie vyčnívá z celého filmu nejvíc a taky její krásný kozy.Pro fanoušky první 300 povinnost.
V zajetí démonů (2013)
Chtěl jsem bejt posranej strachy,chtěl jsem mít nepříjemný pocity,ale nestalo se tak.