Recenze (123)
Equalizer (2014)
Denzel is stay cool!!
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Musím konstatovat,že tohle jsem od Švédů nečekal.Forest Gump po skandinávsku a já se královsky bavil.Pro mě nejzábavnější film roku!!
Chraň nás od zlého (2014)
Ponurý,temný,děsivý ,tísnivý,znepokojivý-Derrickson umí.
John Wick (2014)
Tohohle chlápka by jste opravdu nechtěli nasrat!!! Keanu Reeves je zpět v nejlepší formě!
22 Jump Street (2014)
A opět jsem se bavil stejně dobře jako u jedničky.
Need for Speed (2014)
Hlavní hrdina absolutně bez nějakýho charismatu,neměl jsem důvod mu nějak fandit,ale auta tam byli hezký to jo.
Zmizelá (2014)
Jak Afflecka nemusím,musím uznat,že tady hraje fakt dobře a Rosamund Pike sehnala životní roli.Jo Fincher to je mistr ve svým oboru.
Sherlock (2010) (seriál)
Seriál geniální jako Sherlock sám,dr.Watson necht´¨promine...
Pravdivé lži (1994)
Tohle je film u kterého mě navždy bude mrzet,že nevznikl druhý díl.Jeden z nejlepších Arnoldových filmů.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Já bych pro Evu Green vraždil rád a už zase pro ty její pěkný kozy.