Oblíbené seriály (10)
Živí mrtví (2010)
Skvělý seríál který jsem si v současnosti zamiloval pro mě jako fandu zombie poviný. 1. řada 99% 2. řada- po prvním díle se to ku*evsky rozjelo a je to paráda nechybí napětí, emoce, strach, atd..... zatim 100%
The Last of Us (2023)
Dexter (2006)
Když si někdo dá prvně cigaretu chce víc a víc když koukám na Dextra chci víc a víc můj absolutně největší seriálový absťák
Californication (2007)
Sex, Drugs and Rock´n´roll. No Comment