Recenze (8 078)
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Poněkud atypická kamera, která mi zpočátku nešla pod "oči", ale postupem času jsem si zvykl. Jinak nejzajímavější byla druhá polovina filmu, no a za toho miloučkýho humanoidního aliena dávám hvězdu navíc! :-)
Byl jednou jeden zločin (1992)
Taková trochu ztřeštěná komedie, což odpovídá i hereckému obsazení. Standardní záležitost.
Velké vítězství (1992)
Příjemný film, bohužel ten sport není mou doménou.
Velká ryba (2003)
"Velký člověk přece nemůže mít průměrný život!" Poetické vyprávění Tima Burtona o vztahu otce a syna, možná ne tak kostýmně výpravné, jak u něj bývá zvykem, ale o to více citlivé.
Beznadějný trouba (2011)
Příjemná "nezávislá" komedie o problémech komunikace mezi partnery.
Cabin Fever 2 (2009)
První půlka filmu byla opravdu zajímavá a černohumorně vtipná, ale pak už to sklouzlo jen ke krvi a "šavlím".
Vetřelec ³ (1992)
Ne, nebylo to úplně ono, ta "atmosféra" předchozích dvou filmů tam nebyla. Spíše to bylo postaveno na té "postapokalyptické" věznici, ale to jsme někde jinde...
Hon na čarodějnice (2011)
Tři hvězdy za tu temnou středověkou atmosféru, která se táhla prakticky celým filmem, ale ten závěr už byl slabší a zbytečný, respektive mohl být udělaný úplně jinak...
Pařba na třetí (2013)
Potřetí do stejné řeky nevstoupíš...
Prázdniny v Římě (1953)
Tak nějak jsem od toho filmu čekal víc.