Oblíbené filmy (10)
Matrix (1999)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Trestná lavice (2005)
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Sherlock Holmes (2009)
Avatar (2009)
Počátek (2010)
Čekal jsem hodně akce a hromadu efektů. Dočkal jsem se obého v mnohem menší míře, ale podané způsobem, který mě přikoval k monitoru po celou dobu a nepustil až do konce. Trochu nadbytečná se jevila příběhová linie s Marion Cotillard, ale jinak je ten film bezchybný. Mohu jen doporučit.
Expendables: Postradatelní (2010)
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Geniální propojení trilogií a vysvětlení oné slabiny hvězdy smrti. Skvělý film se spoustou vtipných i dojemných momentů.