Oblíbené seriály (7)
Přátelé (1994)
Tak tenhle seriál můžou opakovat po sté v bedně, stejně se budu dívat!
Akta X (1993)
U tohohle seriálu to je stejné jako u Přátel !
Simpsonovi (1989)
Taková normální rodinka že ! :-)
Chalupáři (1975)
Nezapomenutelní Sovák a Kemr !
Návštěvníci (1983)
Tak amarouny bych taky bral vy ne?
Městečko Twin Peaks (1990)
Neskutečně krásná ůvodní písen i celý seriál.
Báječná léta (1988)
Je to už spoustu let co jsem ho viděl naposled,a koukal bych na něj zas a hned !