Recenze (191)
Narušení (1999)
Famozni psychologické drama s vynikající Angelinou i Winonou, které je bohužel ze života. Na vlastní kůži jsem zažila vocogo.
Sputnik (2020)
Tak mě Rusáci docela překvapili nebylo to špatné hold Vetřelec se bude ještě hodně let opakovat v různých podobách. Co by se taky jiného mohlo vymyslet v tomto tématu. Ale samozřejmě nesmí chybět - hrdina Sovětského svazu stejně tak jako Bůh žehnej Americe
Znamení ve zdi (2002)
Fantastisky neotřelý nápad opravdu povedl se, vynikající záhadná atmosféra a vše co k inteligentnímu hororu patří, škoda že je už přes 20 let starý a těžko se mladší filmy jemu podobají. Musí se po letech objevit další génius s nápadem
Backcountry (2014)
Moc příjemný snímek z divočiny a medvědem lidožroutem, nemusíš u toho přemýšlet a jen se kochat přírodou. Jako horor bych to ani tak neoznačila - je to podle skutečnosti a to se pravé horory nekonají
Konečná (2013)
Taková komediální vyvražďovačka
The Invitation (2015)
Fanatismus se opravdu dovede změnit v paranoiu a šílenství
Vlčí volání (2019)
Dvě hvězdy za příjemnou hudbu
The Collection (2012)
Na mě to působilo jako inteligentní krvák každým coulem a nevycítila jsem z toho žádné vnucování krve, prostě jen pořádná lidská sbírka
Neutečeš (2014)
Trochu ubohý námět s velkou dávkou melancholie ale velmi podtržený psychedelicky podmanivou hudbou, která Vás přeci jen nechává v napětí
Solomon Kane (2009)
Mě se to tedy moc líbilo, pochyby o víře, dobrodružství a akční.