Recenze (265)
Wimbledon (2004)
Skromně musím podotknout, že Petera Colta bych na dvorci hravě porazil. Jeho jediná šance tomu zabránit by byla, kdyby říkal nahlas to, co si ve filmu jenom myslí - to by rozhodilo každého.
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Mám tě rád chlape, ale do Ameriky už nejezdi, ani kdyby tě zval Whistlerův taťka.
Okrsek 13 (2004)
Používání mozku jsem již před léty omezil na minimum nezbytné pro přežití a proto jsem si tento cirkusácký snímek příjemně užil.
Láska nebeská (2003)
Sedím, koukám a přiblble se usmívám - takhle pozitivní filmy nedokázali natočit ani budovatelé v padesátých letech.
Gauneři (1992)
Ten chlap (QT) hned prvním filmem určil svůj vlastní styl - skvělí herci, neskrývaná brutalita, neuvěřitelné dialogy, nadupaný soundtrack a k tomu přihodil pár nechtěně barevných hrdinů.
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Polosuchý, suchý, sušší a nejsušší humor mám rád.
Mr. Bean (1990) (seriál)
Tenhle lišák rozebírá ad absurdum do nejmenšího detajlu, co se může v životě podělat. Jemu se to určitě stalo.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Moc jsem se snažil, propadnout jsem tomu toužil, všechny díly jsem viděl, ale zachycení geniality seriálu jsem zůstal ušetřen.
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Je to působivé, ale nepovažuji to za seriál. Proto demonstrativně házím do odpadu, splachuji a přehodnotím až po vytvoření žebříčků dokumentárních a animovaných filmů.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Ti malí žlutí´ďáblíci přirostli k srdci asi každému, ale od té doby co Bedrna Homer změnil hlas, tak seriál přestal být vtipný.