Poslední recenze (8)
Noc patří nám (2007)
slušná práce... a čtyri hvězdy za mého oblíbence Wahlberga
Rady ptáka Loskutáka (2001) (pořad)
To bych blil....
Delta Force 2: Kolumbijská spojka (1990)
2 hvezdy pro Chucka
slušná práce... a čtyri hvězdy za mého oblíbence Wahlberga
To bych blil....
2 hvezdy pro Chucka