Oblíbené seriály (10)
Třetí hlídka (1999)
Dr. House (2004)
Ve jménu vlasti (2011)
Perníkový táta (2008)
Bratrstvo neohrožených (2001)
M*A*S*H (1972)
Městečko Twin Peaks (1990)
Zločin (2011)
1. série 90%, 2. série 100% V zajímavostech jsem se dočet, že po dvou řadách byl seriál zrušen a pak znovu obnoven. Proto mám strach si 3. řadu pustit. Pokud by to ukončili po dvou řadách, určitě bych na tento seriál vzpomínal jako na výjimečný!
Californication (2007)
Tak tenhle seriál se toho nebojí! V první epizodě orální sex od jeptišky!? Rozhodně sledovat! :-)
Dexter (2006)
Forever Alone!