Poslední recenze (17)
Zlom (2019)
Pre mňa jednoznačne top, krásny príbeh podľa skutočnej udalosti a nič iné ako 5 hviezdičiek. Super 👌👌👌
Predátor: Evoluce (2018)
Slabý odvar Predátora. Raz a stačí. Dúfam, že už nikoho nenapadne pokračovať ďalej. 😭
Návrat pana účetního (1996)
Ďalší jeden do zbierky Fantozzi family, ale veľmi slabé. 👈