Recenze (20)
Láska na první pohled (2023)
Milý, hezký, nový nápad!
Následky (2021)
Za mě moc dobře udělané, Ortega to zahrála výborně, mám pocit že díky tomuhle filmu chápu přemýšlení generace teenagerů. Přijde mi to jako dokument. Znovu bych se na to nedívala, ale zpracované je to moc dobře.
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička (2022) (seriál)
Poslední díl první serie to teda velezkazil, ale jinak je to vtipný, milý, baví mě to :-) třeba mnohem víc než poslední Thor.
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Čí je tenhle seroš? (2022) (epizoda)
Devátý díl ten seriál úplně zbytečně schodil.... vystoupit ze serialu do realneho sveta podle me proste nefunguje. Škoda....
Dámský gambit (2020) (seriál)
Zapla jsem to náhodou. Bez nějakého očekávání. Výborné!!! Inteligentní. Zábavné. Kvalitní jao film.
Učitelka (2016)
Tak tohle mě hodně překvapilo. Skvělý film. Ale člověk musí být ve správném rozpoložení.
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
stejně je to geniální :-) jediný opravdový konec. Disney zkazil odkaz epizod 1-6
Ad Astra (2019)
Takový to, když víte, že by se vám film měl líbit, a i když se snažíte, tak se strašně nudíte. Víc psycho rozbor než scifi.
Star Trek (2009)
Mile mne to překvapilo, nejsem StarTrekFan, nic jsem od toho nečekala a příjemně jsem se bavila. Absolutně hvězdné obsazení.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Disney! Co jsi udělal se Star Wars! Nebýt té příšerné pusy s ohňostrojem možná bych dala 3 hvězdy. Pořád mne bolí koukat na milované postavy zestárlé ...