Recenze (78)
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
Mnohem lepší než konkurence na Nově, ale to na celé show nic nemění..
Herkules (1995) (seriál)
Měl bych dát asi víc, ale Xena ode mě dostala odpad, takže víc dát nemůžu
Herkules (1998) (seriál)
HAHA kde sou ty časy, kdy jsem na PS1 hrál hru podle tohoto filmu :)
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Kniha(knihy) je vážně skvělá, bohužel jsem ji četl před viděním tohoto filmu, jinak by film dostal zřejmě víc, ale..
Dobrý voják Švejk (1956)
Nejlepší česká komedie.
Klub sráčů (2000)
Ano je to megatrapné. Hlavní postavy jsou opravdu dementní. Děj je špatný. Soundtrack velmi vtipný/trapný.Dialogy trapné/vtipné. Některé scény nechutné. Ale jako celek mi to přijde fakt zábavný, nemůžu se takovým individuím jako je Kevin a Perry nesmát..hromada kultovních scén a text hlavního setu zná opravdu KAŽDÝ. btw: název "smaží to tak, až jim tečou vinyly" je nejlepší xD LIDI, BERTE TAKOVÉHLE FILMY S NADSÁZKOU
Zabijáci lesbických upírek (2009)
Jediná dobrá věc na tomto "díle" je název.. kvůli někomu jsem to již musel vidět několikrát (tak co dáme za film? jo tohle to zni skvele.. ne to je fakt shit.. ja to taky nevidel to dame :-/) opravdu blbost, jak tomuhle někdo může dát 4*? o_O
Na stojáka (2004) (pořad)
Je pochopitelné, že lidi v ČR, vychováni socialistickými zábavnými estrádami, neocení stand-up show.. Škoda
Poslední plavky (2008)
Sice je mé hodnocení trošku jné než ostatních, můžu říct jenom jedno: mě to bavilo. Mám rád Čtvrtníčkův humor a tenhle film si jede v takovym poklidnym tempu, každou chvilku vtip, sarkasmus a i konec je vlastně překvapivý.. Prostě zábavná letní pohodová komedie :)
Frankensteinova dcera (1958)
Béčkové horory mám rád, ale tohle byla nuda.. Na druhou stranu jsem se alespoň několikrát zasmál skvělým maskám :) Dívali jsme se na to ve 3 lidech a velice mě překvapilo, že jsme to dokoukali všichni