Poslední recenze (13)
Princ a pruďas (2011)
Po dlouhé době komedie, u které jsem se bavil od začátku do konce a to i díky obsazení, které je podle mě super. Scénář vsadil na zaručený levný humor, který prostě pobaví, (alespoň mě tedy zde pobavil). Minotaura a jeho bludiště už jsem v pár snímcích viděl, ale takto zpracovaného zatím nikoliv, no a ten přívěšek na krk mě fakt dostal :D
Superman se vrací (2006)
Některé filmy by se neměly už zkoušet znovu natočit a o supermanovi po 20 letech to platí dvojnásob, alespoň né takto :)
Sucker Punch (2011)
Čekal jsem slabší průměr a vlastně to i slabší průměr byl, ale bylo tam něco za co dávám 4 hvězdičky, ale prostě nedokážu říct co to je :D Fakt zvláštní film