Recenze (31)
Počítání mrtvých (1999)
mě to spíš přišlo jako dobrá černá komedie:D
Resident Evil: Afterlife (2010)
taková nenáročná oddychovka
Dagon (2001)
strašný
Mrtví mezi námi (2009)
Nebýt toho de*ilního konce, dala bych o hvězdu více. Jedna * za první půlku.
Paranormal Entity (2009)
pro mě ne až tak děsivé jako PA, ale vůbec ne špatné
Věznice (2000)
Těžkej průměr, děj naprosto ničím nepřekvapil, stále to samé - americká věznice = černý, bílý, hispánci, jeden boss a jeden nováček, kecy kdo koho opíchá. Začínam mít pocit že ve vězení se z každýho chlapa stane bisexuál pokud ne přímo homosexuál. 3* jen kvůli Edovi.
Titanic (1997)
kdyby to nebylo tak dlouhý....
Rosamunde Pilcher - Dvě sestry (1997) (epizoda)
no to byla hrozná blbost...
Hannah Montana (2009)
mnohem slabší než seriál...
Přichází Satan - Procitnutí (1991) (TV film)
Trapná parodie prvního dílu serie THE OMEN. Ta holka byla těžce na ránu, celkově mi to spíše připadalo jako komedie než jako horor.