Recenze (512)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Ešte o chlp lepšie ako Neočakávaná cesta! Naj scéna - boj v sudoch! 89%. P.s. Evangeline je najkrajšia elfka, no nie?
Sviňák (2013)
A ten kurva škótsky akcent!!! 74%.
Jasmíniny slzy (2013)
Dvakrát Woody tesne za sebou, najprv Polnoc a potom Jasmine! Fúúúú, ale zvládol som to! Neviem ale či som urobil dobre, človek je ovplyvnený tým lepším filmom! Ale jedno sa musí nechať - Cate si kopasa zaslúžila! 73%.
Půlnoc v Paříži (2011)
Dva roky som tento film obchádzal a neviem prečo(asi kvôli Woodymu?) a robil som veľkú chybu! Piata je za "nadpozemsky" krásnu a charizmatickú priam až božskú Marion! Owen mi tiež nevadil! 82%.
Uloupené Kosovo (2008) (TV film)
Ak je historickým faktom, že srbi boli na území Kosova 700 rokov a albánci tvorili odjakživa výraznú menšinu, tak komentáre o objektivite sú bezpredmetné! No len si to predstavte - niekto Vás vyženie z vlastného územia, z vlastného domu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Len sa bojím aby aj u nás nebolo takéto Kosovo( žijem na poddunajskej nížine)! A amíci a NATO mali len dva ciele ovládnuť strategicko-vojensky balkán a poslať potom svoje firmy na obnovu zničenej zeme....88%.
Cosmopolis (2012)
Vyhubiť takéto krysy - do jednej! 81%.
12 let v řetězech (2013)
Po dvoch vynikajúcich opusoch, natočí McQueen toto... Toto som nečakal... Čiže kapánek sklamanie!72%.
Enderova hra (2013)
Priemer.60%. P.S. najsmutnejšie na tom je to že v US ARMY ovládajú tie drony práve takíto hackerskí tínedžeri...
Dokonalý smysl (2011)
Fakt perfektný námet! Však len si to predstavte, že by sme strácali postupne všetky zmysly...Bŕŕŕ! Hercov musím tiež len chváliť a k mojim piatim hviezdám prispela aj super hudba. 88%.
Videodrom (1983)
Vynikajúci, provokačný Cronenbergov film so skrytými odkazmi. Začínam tomuto kanaďanovi prichádzať na chuť! 85%.