Recenze (29)
Nejhorší obavy (2002)
Moc mě to nezaujalo, ale byl jsem nejspíš ve špatném rozpoložení, uvidím co druhá projekce.
Prázdniny v Římě (1953)
Celkem slušná komedie, sice to není tkaový nářez, jak napovídá umístění v TOP200, ale určetě to na 2 hodiny skvěle zabaví.
Balzac (1999) (TV film)
Ve škole jsme to byli nuceni vidět v celku celé 4 hodiny, takže to bylo neskutečně úmorné, jinak scénář je děsně plytký a nezachrání to ani snažící se Depardieu.
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
1 hvězdička z milosti, je to smutný, kam se American Pie potopil.
Kult hákového kříže (1998)
Naprosto odzbrojující příběh 2 bratrů, kteří podlehli nacismu, snímek nedělá z neonacistů žádné zrůdy, ale ukazuje je jako frustrované jedince, co se upnou k nacistické ideologii, zároven ukazuje, že existuje i rasismus opačný. Nádherný snímek.
Joey (2004) (seriál)
Horší než Přátelé, ale furt zábavné. Joey byl můj nejoblíbenější charakter z celé šestice.
Zběsilost v srdci (1990)
Vošukej mě.
Six Figures Getting Sick (1966) (studentský film)
Kdyby byla lepší pointa možná dám i 3 hvězdy, takle je mi líto mistře Lynchi.
Ukradené Vánoce (1993)
Krásně bizarní animace, navíc okořeněné o chytlavé písničky. Jednoznačně za 5
Psycho (1960)
Hitchcock drží vše pevně v rukou, škoda trochu slabšího scénaře, kdyby byl lepší, máme tu skutečný skvost kinematografie, ale i tak se jedná o bezpochyby kultovní snímek s jednou známou scenou ve sprše.